Aug 25, 2010

Sellotape Art


Autor ovih neobičnih radova je Mark Khaisman, rođen 1958. u Kijevu, studirao umetnost i arhitekturu u Moskvi, živi i radi u Filadelfiji. Koristi tehniku nanošenja lepljive trake na osvetljeni pleksiglas, čime stvara utisak igre svetlosti i senke.

O svojim radovima Mark kaže:

"Po meni je ovo forma slikarstva, samo je traka zamenila poteze četkicom a svetlost-boju. Moje stvaralaštvo je kao razgovor sa svetlom. Rad sa trakom je kao obuzdavanje haosa, ulazak u burni okean, veoma je teško, zahteva punu koncentraciju i dobru procenu. Upravo je suština u pronalaženju ravnoteže između haosa i kalkulacije krajnjeg ishoda.

Moji radovi se u osnovi bave prepoznavanjem čulnih senzacija i sećanja. Ljudi reaguju na njih jer komuniciraju na više nivoa-jedan, kompozicije slika koje su predstavljene i drugi-čulni, svakom od nas poznat osećaj lepljenja traka na neku površinu. Ponekad me sam zvuk odmotavanja trake inspiriše i posle čitave sedmice rada na nekoj kompoziciji, kada osetim da delo počinje da živi sopstveni život, znam da je završeno..."

Official Mark Khaisman website:
http://www.khaismanstudio.com/#

blog comments powered by Disqus